Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 4 berichten ] 

Fotoreportage *DUBBEL* 
Auteur Bericht
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker
Bericht 
Hallo,

Ik ben op zoek naar krakers/krakersbewegingen om een reportege te maken. De insteek is het onder de aandacht brengen van het waarschijnlijk aankomende kraakverbod, wat gebeurd er als het doorgaat, wat gaat er verloren, waarom zou het niet door moeten gaan? Ik wil meer doen dan wat foto's maken, ik wil voelen wat krakers voelen, om dit zo mooi mogelijk in beeld te brengen wil ik zoveel mogelijk kraakpanden in groningen fotograferen. Ook eventuele demonstraties en in het ergste geval ontruimingen wil ik graag in beeld brengen. Ik het ruime ervaring als fotograaf en hoop met een geslaagde reportage ook te gaan exposeren. Lijkt me een win-win situatie, ik een mooie reportage en het kraakverbod nog meer publiciteit.

Ik hoor graag van iemand,

Tom

Laatst bijgewerkt door tomknigge op 16 sep 2010, 18:13, in totaal 1 keer bewerkt

15 sep 2010, 12:42
Profiel E-mail
Harde Kern
Harde Kern
Bericht 
Op de vrolikstraat in Amsterdam ben je altijd welkom. Pm'en naar mij of naar het telefoonnummer: 06-41548708

15 sep 2010, 12:53
Profiel E-mail
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker
Bericht 
Oke, leuk. Hoe groot is het pand waar jullie wonen en met hoeveel mensen wonen jullie er? Zijn er eventueel nog demonstraties gepland door jullie of iets wat je weet?

15 sep 2010, 20:55
Profiel E-mail
Forum Junk
Forum Junk
Bericht 
godver. waarom 2 dezelfde topics? en waarom word er in alletwee gereageerd ook nog?

morons :rolleyes:

16 sep 2010, 09:38
Profiel
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 4 berichten ]